20 maj 2012

Italiens Afton!

Har man inget bättre för sig kl 05.00 så kan man alltid blogga! ;-)
Kan bara inte sova, helt klarvaken? Fast jag borde vara tröttare än tröttast då vi kom hem sent igår kväll.

Igår planerade vi inför Italien resan som går av stapeln om exakt 1 mån nu! Kommer bli himla kul det här! Det blev väl kanske inte så mkt planering inför själva resan ;-) utan mest annat prat, underhålla kidsen "läs jaga" pyjamas -promenad, god mat & vin.

Sen avslutade jag, A & Thyra (som fick vara uppe på tok för sent...) med ett litet bad på kvällskvisten.

Tack för en underbar kväll! Hoppas på fler av dessa, fast i Italien nästa gång.


3 kommentarer:

http://nyttochgammalt.blogspot.se/ sa...

Låter trevligt

Hoppas du sover gott i natt Kram Naemie

Hildas hem - Sofia sa...

Så härligt att ha en Italienresa framför sig. Jag har aldrig varit där men drömmer om det en dag :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

FruSofie sa...

Men åh vad kul med en resa till Italien, vill jag med =)