18 okt. 2011

Då var man tillbaks igen!

Hej! :-)

Tappade helt min blogg inspiration! & det var nog ett år sen sist som jag skrev nåt... Men nu ska jag ge det ett försök igen.

Ser i höger spalten att mkt har förändrats sen sist, bor tex inte i lägenhet längre, sen ett halvår tillbaks bor vi i ett litet radhus & stormtrivs!

Även våran älskade lilla hund har gått vidare & vi är numera bara kattägare. Han har funnits med oss i 10 år så saknaden är enorm!

Har börjat jobba lite smått efter min mammaledighet men är fortfarande hemma några dar i v. Skönt att få båda av världarna! :-)

Idag har det vart storbak här hemma, det blev massor av frallor & nöt/choklad kakor.



Gjorde även en plåt med mini frallor, lite mindre än scones storlek. Perfekt till kvällsfikan när man är lite sugen. Varvade med sesamfrön & vallmofrön på.

2 kommentarer:

Lysmaskan sa...

Så goda bullar...mums

Har du några nya loppisfynd? som du kan visa. kram Naemie

Karin sa...

Åh vad gott, jag älskar frallor med frön! Måste nog också baka!